اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 51979
سه شنبه - 6 مهر 1400 - 14:26
برای جا به جایی زائران اربعین حسینی انجام شد؛

اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مسافری از آذربایجان شرقی به مرز مهران

ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی برای جابه جایی زائران اربعین حسینی به استان تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرد.

اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مسافری از آذربایجان شرقی به مرز مهران

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور از طریق مرز زمینی مهران با هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری استان آمادگی لازم برای تخصیص تعداد موردنیاز ناوگان مسافری استان برای جابه جایی زوار استان انجام و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به این مرز اعزام شد.
اورجعلی علیزاده گفت: تیمی متشکل از کارکنان این اداره کل نیز برای نظارت بر نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل به زائران به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی مهران اعزام شده‌اند.
وی سپس ادامه داد: همچنین تاکید و نظارت بر حضور و عملکرد مؤثر مدیران فنی برای کنترل اجرایی و فنی ناوگان و ارتقای ایمنی، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای ارائه خدمات بهتر به زائران و حضور فعال گشت‌های راهداری در مسیر تردد این ناوگان از دیگر اقدامات انجام یافته برای ارتقای ایمنی تردد زائران توسط این اداره کل است.

منبع: مهر