به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یوسف پایدار روز سه شنبه با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی با استفاده از ظرفیت های موجود در سامانه های جامع انبار و جامع تجارت، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده ، رصد سیستمی فعالان تجاری در این سامانه ها به ویژه  در بخش عمده فروشی و شرکت های پخش کالاهای اساسی مشمول ثبت در سامانه ها، با جدیت دنبال می شود.

وی گفت: در فرایند بازرسی های میدانی و سیستمی از واحدهای پخش ، به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه روغن نباتی در احجام مختلف، پرونده تخلفاتی برای واحد متخلف تشکیل و پس از طی مراحل قانونی رسیدگی، به میزان ۲۸۰ میلیون ریال جریمه شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ، تصریح کرد : اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

پایدار از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، شکایات و گزارش های خود را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.

منبع: ایرنا