اخبار شهرستان » اخبار ویژه » عمومی
کد خبر : 53837
شنبه - 22 آبان 1400 - 19:52
امام جمعه اهر مطرح کرد:

فرهنگ و هنر در دولت آیت‌الله رئیسی به جایگاه حقیقی خواهد رسید

امام جمعه اهر از رسیدن حوزه فرهنگ به جایگاه حقیقی‌اش در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد، گفت: همت شورای فرهنگ عمومی برای شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی است.

فرهنگ و هنر در دولت آیت‌الله رئیسی به جایگاه حقیقی خواهد رسید

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جواد حاجی‌زاده در آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر اظهار داشت: منطقه ارسباران ظرفیت کم‌نظیر و بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف دارد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در دولت آیت‌الله رئیسی بتوانیم هنر را به جایگاه حقیقی خود برسانیم و مهندسی فرهنگی کشور انجام شود.

امام جمعه شهرستان اهر در ادامه خاطرنشان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به صورت منظم برگزار می‌شود و مصوبات خیلی خوبی داشته‌ایم و امسال نیز ششمین جلسه را برگزار کردیم.

حاجی‌زاده ابرازکرد: در سال گذشته در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، اخلاق و معنویت بحث شده، تدوین حیات و زندگی و بیوگرافی شخصیت‌های شهرستان و اولین امام جمعه شهرستان تدوین شده و در رابطه با قانون‌مندی، قرآن و خانواده بحث‌هایی شده است.

وی گفت: شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان از دیگر مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوده و مسئولین شهرستان علاوه بر بحث مصوبات تلاش می‌کنند موضوعات را در شهرستان اجرایی شود.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران که با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.