اخبار استان آذربایجان شرقی » حوادث
کد خبر : 54250
دوشنبه - 1 آذر 1400 - 10:54
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی:

آتش سوزی در نمایشگاه خودرو در تبریز هفت مصدوم به جا گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در جریان آتش سوزی ناشی از نشت گاز در نمایشگاه خودرو در محله کوثر شرقی (حوالی خلیل آباد) تبریز، هفت نفر مصدوم شدند.

آتش سوزی در نمایشگاه خودرو در تبریز هفت مصدوم به جا گذاشت

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، وحید شادی نیا شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان حادثه که دچار سوختگی شده بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سینا  انتقال یافتند و ۲ نفر دیگر به بیمارستان امام رضا (ع) و یک نفر هم به بیمارستان عالی نسب اعزام شد.
مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز نیز در خصوص این حادثه گفت: در اثر نشت گاز شهری داخل نمایشگاه خودرویی، سه دستگاه خودرو داخل نمایشگاه آتش گرفته و دچار خسارت شدند.
سیامک نوروزی با اشاره عملکرد سریع تیم عملیاتی آتش نشانان در اطفاء حریق این حادثه افزود: آتش سوزی حاصل از این انفجار منجر به سرایت حریق به بالکن و در حال گسترش حریق به سایر خودرو ها بود .
وی خاطرنشان کرد: تعدادی خودرو متوقف در این نمایشگاه دارای مخزن گاز بودند و انتقال آتش به این خودروها می توانست وسعت و دامنه خسارت را افزایش دهد.
وی ادامه داد: این انفجار موجب سقوط پنجره نمایشگاه به سمت خیابان و آسیب دیدن دو دستگاه خودرو متوقف متعلق به نمایشگاه شده بود.

منبع: ایرنا