به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در پیام سرتیپ محمدرضا آشتیانی به مناسبت هفته بسیج آمده است: کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی کننده همبستگی، اتحاد، انسجام و اخلاص در جامعه است. بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل عظیم الشان و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است که با ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی و با ژرف‌اندیشی ایشان عینیت یافت به نحوی که اکنون بسیج به عنوان ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های وسیع ملت عزیزمان که در قالب بسیج تجلی کرده و کارآمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است، رمز و ضامن عبور موفق از همه مسائل و مشکلات است.
آشتیانی عنوان کرد: خدمات حیاتی با مقیاس گسترده کشوری، در فعالیت‌های پیشرو علمی و فناوری‌های نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده می‌شود و حضور بسیج جلوه می‌کند.
وی در این پیام خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب، در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش کردند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: بسیج امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم‌های ظالمانه استکبار و مبارزه با ویروس منحوس کرونا با همه استعدادها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خویش و با خدمت افزون‌تر و کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری رسان انقلاب و کشور باشند.
آشتیانی در این پیام ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و بی‌شائبه همه بسیجیان جهادگر و فاتحان تحریم در عرصه‌های مختلف از جمله تولید قطعات و تجهیزات صنعتی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، فضای مجازی و کمک‌های مومنانه، فرارسیدن هفته بسیج را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، مردم شریف و رشید ایران اسلامی، بسیجیان سراسر کشور و به ویژه بسیجیان وزارت دفاع، سازمان‌های تابعه، گروه‌ها و صنایع همکار صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.
منبع: ایرنا