به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یوسف پایدار، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای بازرسی های هوشمند و با استفاده از سامانه های نظارت و بازرسی برای این واحد تولیدی پرونده تخلفاتی تشکیل شد و با جمع بندی مستندات و پس از طی مراحل قانونی رسیدگی به تخلف یاد شده، رای قطعی صادر و این واحد به پرداخت مبلغ مذکور جریمه شد.

وی اظهار داشت: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه های جامع انبار و تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد می شود.

پایدار، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور گزارش ها و شکایت های خود را از طریق سامانه این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری منعکس کنند.

صنعت فولاد آذربایجان‌شرقی به عنوان بزرگ‌ترین قطب تولید این محصول در بخش خصوصی کشور، در سال‌های اخیر رشد جهشی داشته است، به گونه‌ای که صادرات سالانه آن اکنون به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

منبع: ایرنا