اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 54609
چهارشنبه - 10 آذر 1400 - 11:46
استاندار آذربایجان‌ شرقی:

اتمام ۱۵۰۰ پروژه نیمه‌ تمام در آذربایجان‌ شرقی اولویت دولت در استان است

استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: اتمام ۱۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان‌شرقی اولویت دولت در استان است.

اتمام ۱۵۰۰ پروژه نیمه‌ تمام در آذربایجان‌ شرقی اولویت دولت در استان است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عابدین خرم، پروژه‌های بزرگراه مشکین‌شهر- اهر، رینگ جنوبی تبریز، آزادراه تبریز- مرند، سد پیغام ‌چای کلیبر، بزرگراه صوفیان- شبستر- سلماس را از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان ذکر کرد و تمرکز قرارگاه خاتم برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از پروژه‌های مهم و ملی در استان توسط قرارگاه خاتم اجرا می‌شوند، افزود: اگر این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد، تمام کشور از آنها بهره خواهد برد و رشد اقتصادی حاصل از آنها برای کل کشور رقم می‌خورد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ منسجمی از سوی کارشناسان و معاونت عمرانی استانداری انجام می‌گیرد تا منابع درونی و درآمدهای درون استان احصا شده و از راه‌های قانونی برای تامین منابع مورد نیاز استفاده کنیم.

خرّم خاطرنشان کرد: همچنین راهکارهای تهاتر، مجوزهای قانونی برای تامین درآمد و جذب سرمایه‌گذاری، مورد توجه دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی پروژه‌های رینگ جنوبی تبریز، آزادراه تبریز- مرند، سد پیغام‌چای کلیبر، بزرگراه صوفیان- شبستر- سلماس و  بزرگراه مشکین‌شهر- اهر را از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان ذکر کرد و تمرکز قرارگاه خاتم برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها را خواستار شد.

منبع: بازار