به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جهانگیر رضوی در خصوص تجمع کارگران شرکت‌های پیمانکاری مبین و آهن آجین، گفت: در حاشیه چنین تجمعاتی متاسفانه برخی گروه‌ها و جریان‌ها و یا افراد خاص سعی می کنند از چنین تجمعاتی برای خود فضای چانه‌زنی ایجاد کرده و برای خود امتیازگیری نمایند که این امر قطعا به نفع معیشت کارگر نیست.

وی اظهار داشت: معمولاً تجمعات کارگری اقدامی صنفی برای بهبود شرایط کار و معیشت است و انتظار هم همین است که البته باید مراقبت شود، هیچ عاملی موجب انحراف چنین تجمعاتی که دارای خواسته‌های صنفی است، نشود.

وی با بیان اینکه از روز اول تجمع در مجتمع حضور داشته گفت: بنده سال‌ها خاک این معدن را خورده‌ام و از جمع همین کارگران زحمتکش می‌باشم و درد و رنج قشر کارگری را لمس کرده‌ام و در مرتفع شدن مطالبات قانونی آنها تلاش خواهیم کرد اما مهم این است که تجمع‌کنندگان صنفی کارگران شرکتی باید به این موضوع توجه کنند که کسی از معترضین و یا افرادی خارج از این جمع اقدامی نکنند که باعث شود موضوع منحرف شده و دچار حواشی گردد.

وی اضافه کرد: در حاشیه چنین تجمعاتی متاسفانه برخی گروه‌ها و جریان‌ها و یا افراد خاص سعی می‌کنند از چنین تجمعاتی برای خود فضای چانه‌زنی ایجاد کرده و برای خود امتیازگیری نمایند که این امر قطعا به نفع معیشت کارگر نیست.

رضوی با بیان اینکه همه مسوولان منطقه‌ای و استانی هم نظر در حل مشکلات معیشتی قانونی کارگران هستند، یادآور شد: حقیقت این است که مطالبات کارگری همیشه یکی از مهم‌ترین مطالبات در کشور ما بوده است و کارگران معمولاً قشر قانع و متواضعی هستند که بیشترین نقش را در عرصه تولید کشور دارند و رسیدگی به مطالبات این قشر باید از اصلی‌ترین برنامه‌های هر مدیر صنعتی باشد و ما خود را ملزم به چنین اصولی می‌دانیم.

منبع: فارس