به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدیر دفتر پیشخوان خدمات دولت اکبریه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این دفتر پیشخوان فعالیت خود را با اخذ مجوز های لازم از ادارات مخابرات، گاز، برق، سازمان امور اقتصادی و دارایی و … جهت رفاه حال همشهریان محترم به خصوص اهالی محترم شهرک شیخ شهاب الدین اهری آغاز کرد.

دکتر الناز اکبریه همچنین افزود: در آینده نزدیک فعالیت های بانکی (پست بانک) اعم از افتتاح حساب، اعطای وام و امورات بانکی در این دفتر ارائه خواهد شد.

وی در خصوص عمده خدمات قابل ارائه در این دفتر گفت: امور مشترکین تلفن ثابت، برق، گاز، ایرانسل، رایتل و همراه اول، مفاصا حساب خودروهای عمومی، ثبت اظهار نامه های مالیاتی خودرو، مشاغل و املاک، اخذ تائیدیه تحصیلی، ارسال و دریافت فاکس، ثبت نام اینترنت پرسرعت و صدور و پرداخت قبوض خدماتی و تامین اجتماعی و همچنین کلیه خدمات اینترنتی از خدمات دفتر پیشخوان اکبریه می باشد که همه روزه بجز ایام تعطیل در خدمت همشهریان و ساکنان شهرک شیخ شهاب الدین اهری خواهیم بود.

دکتر اکبریه در پایان ضمن تقدیر رو تشکر از فرماندار پرتلاش شهرستان اهر، جناب آقای سید محمد عابدی در خصوص اقدامات ارائه شده برای تسهیل در شروع به کار این دفتر گفت: در آینده خدمات برجسته دیگری نیز در جهت تسریع در خدمات اداری برای همشهریان محترم، روستاییان عزیز و به خصوص اهالی شهرک شیخ شهاب الدین اهری در دفتر پیشخوان خدمات دولت اکبریه ارائه خواهد شد.