اخبار استان آذربایجان شرقی » اقتصادی
کد خبر : 54838
یکشنبه - 14 آذر 1400 - 19:00
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی آذربایجان ‌شرقی:

تخصیص ۷۳ درصد اعتبار طرح های ملی آذربایجان شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی آذربایجان ‌شرقی با تشریح اعتبارات و ظرفیت‌های قانون بودجه سال ۱۴۰۰ استان، گفت: اعتبار ۶۱ طرح ملی ۲۱ دستگاه اجرائی استان، پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ یک هزار و ۴۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است که از این میزان اعتبار ۷۳ درصد تخصیص یافته است.

تخصیص ۷۳ درصد اعتبار طرح های ملی آذربایجان شرقی

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، داود بهبودی در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی اظهار کرد: مجموع اعتبارات ابلاغی هزینه‌ای استان برای ۲۳ دستگاه اجرایی تا پایان آبان‌ماه سال جاری افزون بر یک هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: از این رقم حدود ۸۹۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای استان مصوب قانون بودجه و مابقی مربوط به سایر منابع حاصله از جمله بازپرداخت فروش اموال و پرداخت مانده مرخصی، هزینه‌های ضروری استانداران، سهم امور عشایر از نرخ آب‌بها، پاداش پایان خدمت بازنشستگان و منابع اختصاصی بهزیستی و آموزش و پرورش است.

بهبودی مجموع اعتبارات ابلاغی هشت ماهه تملک دارایی های سرمایه‌ای آذربایجان‌شرقی را بالغ بر سه هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ابلاغی استانی ابتدای سال ۱۴۰۰ استان را افزون بر یک هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: اعتبارات استان از محل ردیف‌های متفرقه پیوست یک قانون بودجه امسال نیز ۷۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و اعتبار ابلاغی اوراق تسویه خزانه استان ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

منبع: ایلنا