به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، حسن حقیقیان را به عنوان سرپرست اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب کرد.

در حکم عابدین خرّم خطاب به حقیقیان آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی، تعامل سازنده با دستگاه‌های مؤثر در حوزه مأموریتی و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

حسن حقیقیان متولد ۱۳۵۶ در تبریز دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از نیروهای مجموعه وزارت کشور است که در سوابق کاری خود، بخشداری و معاونت فرمانداری، مدیرکلی حراست استانداری، ریاست هیأت بازرسی و ریاست کمیته استعلامات ستاد انتخابات استان را دارد.

همچنین در انتصابی دیگر مرتضی موحدنیا سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی شد.

در حکم عابدین خرّم خطاب به موحدنیا آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی، تعامل سازنده با دستگاه‌های مؤثر و بهره‌مندی از تجارب افراد مؤثر در حوزه مأموریتی، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

مرتضی موحدنیا متولد سال ۱۳۴۷ دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی است و پیش از این مسئولیت‌هایی چون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، شهردار منطقه ۳ تبریز، شهردار مرند و قائم‌مقام سازمان همیاری شهرداری‌های استان را بر عهده داشته است.

منبع: مهر