به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با پرستاران و مدیران شبکه بهداشت و بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: انتخاب سالروز ولادت حضرت زینب (س) به عنوان «روز پرستار»، انصافاً روز فرخنده‌ای است. بعد از واقعه‌ی کربلا؛ تنها حضرت زینب (س) بود که از اسرای کربلا پرستاری می‌کرد و در این راه سختی‌های بسیاری تحمل نمود.

وی گفت: پرستاران فرشتگان نجات هستند، وظیفه ما تشکر و قدردانی از زحمات و فداکاری‌های پرستاران است ولی حقیقتاً حق مطلب ادا نمی‌شود. البته قدردانی از این قشر وظیفه دولت است.

حاجی زاده ابراز داشت: اینکه گفته شود آقا پرستاران و پزشکان چه کاری انجام داده‌اند و هجمه وارد شود کمی بی‌انصافی است، وقتی عضوی از خانواده‌ای مبتلا به کرونا می‌شد اعضای خانواده از او دوری می‌کردند، همین پرستاران بودند که بیماران را به آغوش می‌کشند.

وی افزود: علی‌رغم تأثیرات واکسن کرونا در کاهش ابتلاء و فوتی؛ عده‌ای بدون داشتن علم در مقابل ریاست جمهوری و مجلس اعتراض می‌کنند تا واکسن الزامی نشود. در حالی که این تفکر حاکی از تفکرات غلط است.

امام جمعه اهر ادامه داد: شهدای مدافع سلامت از پزشک و پرستاران و جان‌باختگان کرونایی نشان می‌دهد که مراعات نکردیم، اگر مراعات می‌کردیم قطعاً شاهد این تعداد فوتی هم‌وطنان نمی‌بودیم. همیشه دعا می‌کنم بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها بیکار شوند و هیچ بیماری نداشته باشیم.

وی افزود: حتماً مسئله‌ی کمبود نیروی پرستاری در بیمارستان باقرالعلوم اهر را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیگیری می‌کنم.