به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ محسن در تشریح این خبر گفت: طی اعلام خبری از پلیس بین الملل فتا ناجا در خصوص این که فردی پس از آشنایی در فضای مجازی با افراد ناشناس، قصد پایان دادن به زندگی خود را دارد با توجه به حضور این فرد در یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی پلیس فتا پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم ویژه‌ای مرتبط با موضوع تشکیل و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا سریعا تمامی هماهنگی‌های لازم را با مقام قضائی در این خصوص انجام داده و پس از بررسی و اقدامات فنی و تخصصی و همچنین با بهره مندی از اطلاعات ارائه شده توسط فتا ناجا موفق به شناسایی فرد مذکور شدند.

سرهنگ محمودی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص گردید که فرد مذکور در یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی ساکن بوده و لذا مراتب سریعا به فرماندهی انتظامی آن شهرستان اعلام گردید.

وی گفت: پس از تلاش چندین ساعته کارشناسان، عوامل انتظامی، اورژانس اجتماعی و همچنین با همکاری و جدیت به موقع دستگاه قضائی از این اقدام مرد جوان جلوگیری شد.

سرهنگ محمودی گفت: پس از بررسی ها‌ی صورت گرفته مشخص شد نامبرده در دوسال اخیر دچار افسردگی بوده و به چندین روانپزشک و مشاوره هم مراجعه داشته است، ولی برابر اعلام نزدیکانش دارو‌های تجویز شده را مرتب استفاده نمی‌نموده و با استفاده از فضای مجازی و آشنایی با افراد غریبه قصد پایان دادن به زندگی خود را داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان