به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسن استوار آذر در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان اظهار کرد: تعداد مشتاقان به خدمتگزاری زائران اباعبدالله الحسین(ع) بیش از این رقم است ولی به دلیل محدودیت فقط ۱۲۰ نفر به مرز مهران اعزام می شوند.

وی ادامه داد: گروه های متعددی نیز در حدود ۱۵۰ نفر به صورت خودجوش برای خدمتگزاری در منطقه مرزی شلمچه اعلام آمادگی کرده اند.

استوارآذر با اشاره به استقرار ستاد اربعین استان در مرز مهران خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های مرتبط با ستاد پشتیبانی، در جهت تامین نیازمندی ها، ملزومات خودرو، تغذیه و اعتبارات مورد نیاز همکاری و هماهنگی لازم را دارند.

وی افزود: ستاد اربعین آذربایجان شرقی مسئولیت دارد در کنار ۳ استان دیگر در منطقه مرزی مهران برای زائرانی که از ۱۴ استان از این منطقه عبور می کنند، خدمت رسانی کند.

استوارآذر اضافه کرد: همه دستگاه ها با تمام امکانات با این ستاد همکاری می کنند تا بتوانیم خدمات پذیرایی، فرهنگی، بهداشت و درمان در شان زائران اباعبدالله ارائه دهیم.

وی با اشاره به استقرار ستاد اربعین استان در سال گذشته در مرز شلمچه عراق گفت: در طول ۲۲ روز توسط ۸۵ نفر از خادمان افتخاری استان برای زائران خدمات ارایه شد.

استوار آذر با اشاره به عبور ۳ میلیون نفر از مرز مهران در سال گذشته گفت: امسال با مشارکت تمامی دستگاه های استان آمادگی خدمت رسانی بهتر به زایران را داریم.