به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، اصغر رسولی امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: طی بارش سنگین در منطقه  که از دیروز  منجر به مسدود شدن راههای روستایی شهرستان اهر شده بود اکیپ امدادی هلال احمر در چندین ماموریت جان چهار مادر بار دار را نجات دادند.

وی افزود: برای حفظ سلامتی و کمک به در راه ماندگان اکیپ های هلال احمر اهر با آمادگی کامل  در نقاط مختلف و جاده های ارتباطی مستقر شده  و ارائه خدمات می‌کنند.

رسولی گفت: در این زمینه و دریافت گزارش برای امدادرسانی  تیم مرکزی جمعیت هلال احمر شهرستان اهر علیرغم وضعیت نامساعد جوی ضمن حضور به موقع  در روستاهای افیل- بهل و نقدوز جان چهار مادر باردار را طی عملیات چندین ساعته نجات دادند و به بیمارستان باقر العلوم اهر تحویل دادند.

وی افزود:  پیر مرد ۸۶ ساله از روستای بهل بخش فندقلو که نیاز به دیالیز داشتند با وجود سختی مسیر وکولاک  این پیرمرد دیالیزی را اکیپ حاضربه بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال دادندو در  عملیات دیگری جان مادر ۶۰ ساله از روستای جالیق که ناراحتی قلبی داشتند اکیپ امداد هلال احمر با حضور در روستای فوق  این بیمار قلبی را نیز به مرکز درمانی  اهر انتقال دادند.

رئیس هلال احمر اهر گفت: به علت کمبود خودروی دو دیفرانسیل  اورژانس اکثر ماموریت‌های مذکور به عهده جمعیت هلال احمر شهرستان اهر بوده  که این امر باعث تشدید ماموریت‌ها و سختی دو چندان برای نیروهای هلال احمر اهر شده است که ضرورت دارد به جهت وسعت منطقه و تعدد روستاها اقدامات جدی در تامین آمبولانس کمک دار برای شهرستان صورت گیرد.