به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدمیثم مصائبی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: قرار بود ۱۵ دی ماه جاری برای مذاکره درباره طلب بازیکن خارجی تیم عازم استانبول شویم که موضوع واگذاری مالکیت به مس مطرح شد و ما نیز برنامه سفر را لغو کردیم.

وی اضافه کرد: به اندازه وسع مان در باشگاه هزینه کرده ایم و تمامی این هزینه ها از جیب شخصی بوده و تمامی ادعاهای مربوط به واریز پول به حساب باشگاه برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی کذب است.

مصائبی عنوان کرد: اگر مسئولان استانی می خواهند از تیم حمایت کنند، ارز دولتی تخصیص بدهند تا با پرداخت بدهی، پنجره تیم را باز کنیم.

وی افزود: پرداخت ۱۰ میلیارد پول نقد به مراتب بهتر از وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی است و ما انتظارمان از مسئولان، حمایت از تیم ریشه دار ماشین سازی است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی بی تفاوتی مسئولان نسبت به تیم را می بینیم، ناراحت می شویم و احساس ضعف می کنیم، در حالی که در دیگر شهرها، تمامی مسئولان پشت تیم شان هستند و از آن حمایت می کنند.

مصائبی به ادامه کار علی ابراهیمیان به عنوان سرمربی در تیم ماشین سازی تبریز تاکید کرد و گفت: وی به طور جد به مسئولیتش در تیم ادامه خواهد داد.

پنجره نقل و انتقالات تیم ماشین سازی از ابتدای فصل جاری لیگ یک بسته است و این تیم با بازیکنان جوان وارد مسابقات شده و رده بهتر از انتهای جدول رده بندی ندارد.

قرار است تیم ماشین سازی تبریز همراه با تراکتور به شرکت ملی صنایع مس ایران واگذار شود و کارهای آن در حال انجام است.

گفته می شود نمایندگان برخی از شهرها با نگاه انحصاری به شرکت ملی صنایع مس ایران و چشم پوشی از سهم بیش از ۳۰ درصدی مجتمع معدن مس سونگون ورزقان در تامین کنسانتره صنایع مس کشور، برای سنگ اندازی در مسیر انتقال ۲ تیم فوتبال یاد شده به این شرکت می کوشند.

این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان با نگاه ملی و عدالت محور بر لزوم انتقال مالکیت تیم های تراکتور و ماشین سازی به شرکت ملی صنایع مس ایران ایران تاکید دارد و دستور آن را نیز صادر کرده است.

منبع: ایرنا