به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، جعفر رزمی را به عنوان سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری و محمد اسکندری را به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب کرد.

در حکم عابدین خرّم خطاب به رزمی آمده است:نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به سمت “سرپرست دفتر امور امنیتی و انتظامی” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی و ارتباط مستمر و موثر با همکاران در حوزه وظایف سازمانی، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

جعفر رزمی متولد ۱۳۶۰ در اهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله فرمانده سپاه ناحیه شبستر و عضو شورای تأمین این شهرستان، رئیس سازمان بسیج سازندگی و مسئول بازرسی سپاه عاشورا را بر عهده داشته است.

همچنین عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در حکمی دیگر، محمد اسکندری را به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب کرد.

در حکم عابدین خرّم خطاب به اسکندری آمده است:نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به سمت “سرپرست دفتر امور روستایی و شوراها” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی و ارتباط مستمر و موثر با همکاران در حوزه وظایف سازمانی، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

محمد اسکندری متولد ۱۳۵۲ در مراغه و دارای مدرک مهندسی ماشین‌آلات کشاورزی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله رئیس سازمان بسیج سازندگی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه عاشورا را بر عهده داشته است.