اجتماعی » اخبار شهرستان » فرهنگی
کد خبر : 5887
چهارشنبه - 24 خرداد 1396 - 19:04
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان شرقی

شهرستان اهر در اجرای طرح همای رحمت رتبه برتر را در استان داراست  

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان شرقی گفت: شهرستان اهر در اجرای طرح همای رحمت رتبه برتر را در بین شهر های استان کسب کرده است.

شهرستان اهر در اجرای طرح همای رحمت رتبه برتر را در استان داراست  

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سعید کنعانی در آیین آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی طرح ملی همای رحمت هلال احمر شهرستان اهر گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان اهر در اجرای طرح همای رحمت در استان رتبه برتر را داراست و جمعیت هلال احمر شهرستان میانه نیز از این بابت جز شهرستانهای برتر و فعال استان می باشد.

وی با اعلام اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان اهر همه ساله با کمک خیرین و نیکوکاران بسته های غذایی و بهداشتی تهیه کرده و با رعایت کرامت انسانی به تاسی از سیره نبوی و علوی شبها به در نیازمندان می رساند، افزود: جمعیت هلال احمر نهادی داوطلب محور است و هر جا که توانسته از ظرفیت عظیم خیرین و داوطلبان استفاده کند، عملکرد بسیار خوبی داشته است که نمونه موفق آن، جمعیت هلال احمر شهرستان اهر می باشد.

کنعانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین، داوطلبان، رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر گفت: شناسایی داوطلبان، جذب و نگهداری آنها جز اولویت های کاری ما در حوزه داوطلبان خواهد بود.

فیض اله محمدیان، رئیس هلال احمر اهر نیز در این آیین گفت: امسال  هم همانند سالهای قبل در ماه مبارک رمضان از خیرین و نیکوکاران دعوت شد تا همانند سالهای قبل در تهیه بسته های حمایتی از خانواده های محروم و کم درآمد هلال احمر را یاری نمایند که با کمک خیرین و مسئولین شهر ۱۵۰۰ بسته بهداشتی و غذایی به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تهیه و در لیلی قدر در میان نیازمندان توزیع می شود.