به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، با دستور رئیس جمهور ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند ماه یارانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک معیشت عید نوروز به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی شده واریز می شود.

این مبلغ به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که غالبا از دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده اند، واریز خواهد شد.

در اجرای سیاست های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوارهای فاقد یا با درامد کم این اقدام صورت گرفته است.

یادآور می شود دولت سیزدهم در بهمن ماه سال جاری و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر نفر به اقشار آسیب پذیر که شامل دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت کرد.

منبع: ایسنا