به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید علی موسوی با اعلام این خبر افزود: فرهنگ و مسائل فرهنگی نقش بسیار موثری در توسعه جوامع انسانی ایفا می‌کنند و برگزاری هفته فرهنگی شهرستان با هدف معرفی داشته‌های شهرستان ورزقان می‌تواند موجب توسعه بیش از پیش شهرستان با جذب سرمایه گذار های مختلف گردد.

وی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی شهرستان به مدت یک هفته در شهرستان‌های تبریز و ورزقان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه مراسمات و برنامه های مد نظر هفته فرهنگی نیاز بود که ستاد برگزاری تشکیل شود که این مهم صورت گرفت و در جلسه آتی نیز کمیته‌‌های تخصصی تشکیل و جزئیات برنامه مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

معاون فرماندار ورزقان از برگزاری همایش علمی و تخصصی در روز آخر هفته فرهنگی با شرکت مسئولین کشوری خبر داد و گفت: حضور شخصیت‌های کشوری و چهره های شاخص شهرستان که در دیگر نقاط کشور و جهان اقامت دارند می تواند موجب هرچه بهتر برگزار شدن همایش گردد.

حاج آقازاده مدیرعامل شرکت مس آذربایجان نیز در این جلسه با استقبال از برنامه هفته فرهنگی شهرستان آمادگی شرکت مس را برای همکاری و کمک به برگزاری برنامه با هدف معرفی و توسعه شهرستان اعلام کرد.