به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قاسم قمری گفت: به دنبال بارش برف سنگین از بامداد ۲۸ اسفندماه، راه ارتباطی ۷۰ روستای اهر قطع شده است و تردد در سایر محور‌های روستایی با زنجیر چرخ و به کندی انجام می‌گیرد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی مشغول به بازگشایی محور‌های مواصلاتی شهرستان اهر هستند، اما با توجه به بارش سنگین برف؛ تردد در محور‌های مواصلاتی بدون زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر نیست.

قمری با بیان اینکه راهداران اهری برای خدمات‌رسانی و برف‌روبی محور‌های مواصلاتی، به مرخصی یا دید و بازدید‌های عید نوروز نمی‌روند اظهار کرد: با توجه به بارش برف و پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی‌ بر تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته‌ جاری، راهداران اهری در آستانه عید نوروز و تعطیلات نوروزی به مرخصی نخواهد رفت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر از مسافران و میهمان نوروزی خواست تا در صورت تردد به شهرستان اهر و منطقه‌ ارسباران، حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از سالم بودن برف‌پاک‌کن و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین از برخورد نیسان با گرایدر راهداری در حین برف‌روبی جاده اهر ـ تبریز خبر داد و افزود: خودروی نیسان بر اثر لغزندگی با گریدر راهداری در حین برف‌روبی جاده اهر ـ تبریز برخورد کرد که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.