به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، کریم پرویزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رویداد ایده آرا در راستای حمایت از طرح‌های زودبازده اشتغال و حمایت از طرح های توانمندسازی زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در حوزه‌ی مشاغل خانگی استان با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی اهر در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی افزود:  شرکت کنندگان آثار خود را در فیلم سه دقیقه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که با رأی داوران نفرات اول تا سوم و طرح های شایسته تقدیر انتخاب شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از طرح‌های زودبازده و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان حمایت مالی تا سقف یک میلیارد ریال از ایده‌های حائز شرایط انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: این رویداد فرصتی مناسب برای توسعه‌ همکاری مابین کمیته امداد امام(ره) با مراکز علمی و آموزشی در حوره کارآفرینی است و باعث ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد می گردد.

گفتنی است؛ اختتامیه رویداد ایده شو با همکاری مشترک مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برگزیده و ایده‌های راه یافته به این رویداد تجلیل خواهد شد.