اخبار استان آذربایجان شرقی » علمی
کد خبر : 59635
یکشنبه - 21 فروردین 1401 - 18:30
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان:

انتخاب ایده های برتر طرح های زود بازده اشتغال مددجویان آذربایجان شرقی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از معرفی نفرات برتر جشنواره استانی رویداد ایده آرا با هدف حمایت از طرح‌های زودبازده برای مددجویان تحت حمایت استان خبر داد.

انتخاب ایده های برتر طرح های زود بازده اشتغال مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، کریم پرویزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رویداد ایده آرا در راستای حمایت از طرح‌های زودبازده اشتغال و حمایت از طرح های توانمندسازی زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در حوزه‌ی مشاغل خانگی استان با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی اهر در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی افزود:  شرکت کنندگان آثار خود را در فیلم سه دقیقه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که با رأی داوران نفرات اول تا سوم و طرح های شایسته تقدیر انتخاب شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از طرح‌های زودبازده و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان حمایت مالی تا سقف یک میلیارد ریال از ایده‌های حائز شرایط انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: این رویداد فرصتی مناسب برای توسعه‌ همکاری مابین کمیته امداد امام(ره) با مراکز علمی و آموزشی در حوره کارآفرینی است و باعث ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد می گردد.

گفتنی است؛ اختتامیه رویداد ایده شو با همکاری مشترک مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برگزیده و ایده‌های راه یافته به این رویداد تجلیل خواهد شد.