اخبار استان آذربایجان شرقی » علمی
کد خبر : 60556
دوشنبه - 12 اردیبهشت 1401 - 15:47
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان:

آزمون مشترک فراگیر در ۱۱ شهرستان آذربایجان ‌شرقی برگزار می‌ شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان در ۱۱ شهرستان این استان با شرکت ۱۹هزار و ۳۳۴ داوطلب روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

آزمون مشترک فراگیر در ۱۱ شهرستان آذربایجان ‌شرقی برگزار می‌ شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حیدر فتح زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت جاری در ۱۱ شهرستان آذربایجان شرقی شامل شهرستان‌های تبریز، اهر، اسکو، آذرشهر، مراغه، میانه، مرند، شبستر، سراب، ملکان و بناب برای انتخاب یکهزار و ۶۵۶ نفر برگزار می شود.

فتح زاده با بیان اینکه این آزمون برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش و با نظارت مستقیم سازمان‌های سنجش کشور و مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: از کل شرکت‌کنندگان استان، پنج هزار و ۹۶۹ نفر مرد و  ۱۳ هزار و ۳۶۵ نفر زن هستند.

فتح زاده توضیح داد: از بین یکهزار و ۶۵۶ نفر که پذیرش می شوند، سهمیه نیروی آزاد ۹۳۶ نفر، سهمیه ۲۵ درصد ۵۸۸ نفر، سهمیه ۵ درصد ۶۳ نفر و سهمیه ۳ درصد ۶۹ نفر است.

وی یادآور شد: داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت جاری برای مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند.

منبع: ایرنا