به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر، با بیان این‌که افراد فرصت‌طلب و سودجو از تغییر روش تخصیص ارز ترجیحی ناراحت هستند، گفت: دولت سیزدهم با اصلاح هدفمندی یارانه‌ها، پول مردم را به خودشان بازگرداند. مردم با مسئولان همراهی کنند و مسئولان هم نظارت بر بازار را تشدید کنند.
حاجی‌زاده با انتقاد از عدم پخت آرد سهمیه مردم در برخی نانوایی‌ها گفت: متأسفانه برخی نانوایی‌ها آرد یارانه‌ای که سهمیه مردم است را بدون پخت نان، آرد را به فروش می‌رسانند. وضعیت همین می‌شود که صف در مقابل نانوایی‌ها تشکیل می‌شود.
امام جمعه اهر خاطرنشان کرد: از مردم انتظار می‌رود تا تخلفات صنفی، گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و قاچاق کالا را به نهادهای ذی‌ربط گزارش دهند. اگر گزارش نشود دولت بدون حمایت مردم نمی‌تواند با سودجویان و فرصت‌طلبان مقابله کند. لازم می‌دانم مجدداً تأکید کنم هیچ‌گونه کمبود یا افزایش قیمت نان در شهرستان اهر نداریم.
حاجی زاده به موضوع حذف ارز ترجیحی و اصلاح هدفمندی یارانه‌ها اشاره و اضافه کرد: ارز ترجیحی به جای اینکه در سفره‌های مردم خود را نشان دهد، یک‌سره به جیب واردکنندگان می‌رفت. تخصیص و نظارت بر ارز ترجیحی از اول هم مسیر اشتباه رفت و خیانت‌های بسیاری کردند.