به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی‌زاده در بازدید از کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر با اشاره به آغاز عملیات احداث فاز دوم و طرح توسعه این کارخانه، گفت: باید خدا را شکر کنیم که چنین مجموعه هایی در شهرستان فعالیت دارند و زمینه اشتغال جوانان تحصیلکرده فراهم شده و احداث فاز دوم این کارخانه می‌تواند نقش مهمی در این خصوص ایفا کند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال جوانان گفت: مساله شغل در بین خانواده ها یک امر مقدسی محسوب می‌شود که وقتی پدر و اعضای خانواده شاغل باشند موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی می‌شود.
فرماندار اهر با اشاره به ظرفیتهای موجود در منطقه، عنوان کرد: در شهرستان اهر ظرفیت های خوبی وجود دارد که می‌توانیم با ساماندهی و مدیریت صحیح برای اهالی در آمد و اشتغال پایداری ایجاد کنیم.

غنی‌زاده با ذکر اینکه گردشگری و معادن جزو ظرفیت های ویژه در شهرستان اهر است، گفت: در خصوص گردشگری نیاز به تهیه یک مستند تصویری در خور نام شهرستان اهر برای معرفی این منطقه میباشد که باتوجه به تجارب حرفه ای شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان در تهیه کلیپ های مستند، از این شرکت درخواست داریم در این خصوص یک مستند ویژه برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیتهای گردشگری شهرستان اهر با هماهنگی فرمانداری تهیه گردد.
وی خواستار برگزاری اردوهای دانش آموزی در راستای بازدید از معدن و کارخانه آهک هیدراته اهر شد و گفت: باید بصورت ویژه و منسجم دانش آموزان را با چنین محیط هایی آشنا کنیم تا از نزدیک بحث تولید و اشتغال را لمس کنند که بتوانند در ادامه روند تحصیلی خود برای فرداهای بهتر کشور و خصوصاً شهرستان اهر گام‌های بلندی بردارند.
فرماندار شهرستان اهر در پایان عنوان کرد : تا زمانی که چنین مجموعه هایی در راستای تولید و ایجاد اشتغال گام بردارند به عنوان خدمتگزار مردم در کنارشان خواهم بود و در تمامی زمینه ها برای توسعه و آبادانی شهرستان تلاش خواهم کرد.