به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سازمان اطلاعات سپاه عاشورا امروز چهارشنبه اعلام کرد: در ادامه کشفیات انبارهای احتکار با هماهنگی دستگاه قضائی استان، در چند اقدام عملیاتی، موفق به کشف انواع کالاهای اساسی در شهرستان‌های مرند، ملکان، میانه و تبریز شده است.
بر پایه این گزارش، ۵۰ تن گندم، ۳ تن آرد، ۴ تن و ۹۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی، ۲۵ تن و ۶۴۰ کیلوگرم برنج، ۴ تن کود شیمیایی،۵۰۰ کیلوگرم چای، ۴۰۰۰ لیتر مواد شوینده، ۶۶۰ کیلوگرم حبوبات، ۳۵۷ کیلوگرم لبنیات و ۵۶ کیلوگرم ماکارونی از جمله کالاهای کشف شده در انبار احتکار کالا در تبریز است.
گزارش حاکی است: سامانه تلفنی ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص احتکار، فساد و هرگونه جرائم دیگر است.
سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در راستای تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و تسهیل معیشت مردم، در روزهای گذشته، به ویژه پس از آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، اقدام به کشف انبارهای احتکار کالا به وزن صدها تن کرده است.
کالاهای اساسی کشف شده توسط این نهاد نظارتی پس از طی مراحل قانونی و اداری به شبکه توزیع تزریق می شود تا شهروندان در تامین نیازهای خود دچار مشکل نشوند.

منبع: ایرنا