اجتماعی » اخبار ایران و جهان
کد خبر : 61191
چهارشنبه - 28 اردیبهشت 1401 - 17:47
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس:

عملیات اجرایی محور چهار بانده شدن مشکین شهر به اهر شروع شده است

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: با تلاش هایی که در این چند وقت اخیر انجام گرفت عملیات اجرایی محور چهار بانده شدن مشکین شهر به اهر شروع شده و در حال فعالیت هستند.

عملیات اجرایی محور چهار بانده شدن مشکین شهر به اهر شروع شده است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمود عباس زاده مشکینی به اقدامات صورت گرفته خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش هایی که در این چند وقت اخیر انجام گرفت عملیات اجرایی محور  چهار بانده شدن مشکین شهر به اهر شروع شده و در حال فعالیت هستند.
وی افزود: تذکری هم در خصوص عادلانه پرداخت کردن فوق العاده محرومیت کارکنان در سطح استان بوده است که در حال حاضر به کارمندان شهرستان مشکین شهر پرداخت نمی شود و مدت ها است که پیگیر حل این موضوع هستم اما هیچ اقدامی انجام نمی دهند و در تلاش هستیم تا این مهم انجام شود.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اظهار کرد: در موضوع آب، راه و نوسازی مدارس پروژه های بسیار خوبی را در سطح حوزه انتخابیه داریم و در حال حاضر هم در دست اجرا هستند.
عباس زاده مشکینی عنوان کرد: یکی از پروژه هایی که در شهرستان مشکین شهر روی آن تمرکز کردیم تا به سرانجام برسد تولید برق از بخار زیر زمین است و قرار بر این است که برای اولین بار در سبد تولید انرژی اضافه شود و سعی ما برای این بوده تا مرداد ماه به بهره برداری برسد.

منبع: خانه ملت