اجتماعی » اخبار منطقه ارسباران
کد خبر : 61226
پنجشنبه - 29 اردیبهشت 1401 - 15:20
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف ۵۲ تن ارزاق عمومی احتکار شده در ورزقان

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۵۲ تن ارزاق عمومی احتکارشده و توزیع خارج از شبکه در شهرستان ورزقان خبر داد.

کشف ۵۲ تن ارزاق عمومی احتکار شده در ورزقان

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت های کالاهای اساسی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده کنندگان از تورم و توزیع عادلانه کالاهای اساسی به مردم ، ماموران انتظامی شهرستان ورزقان از احتکار ارزاق عمومی مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس به همراه نمایندگان اداره صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در بازرسی از انبارهای شهر ورزقان ۲۸ تن گندم، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی، یک تن ماکارونی و ۱۸ تن نهاده های دامی احتکارشده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این راستا ۴ متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۱۰ میلیاردریال برآورد شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد به منظور مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا ، در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق و یا احتکاری و یا توزیع خارج از شبکه با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما