به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بابک محبوب علیلو گفت: قبل از شروع و حین بازی، تعدادی از عوامل اصلی تحریک‌کننده و اخلال در نظم بازی دستگیر شده‌اند و موضوع در حال پیگیری است.

وی افزود: دستور‌های لازم برای شناسایی دیگر افراد محرّک که مرتکب رفتار‌های مجرمانه شده‌اند صادر شده و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

علیلو اضافه کرد: علل بروز رفتار‌های نابهنجار اجتماعی به ویژه از سوی عده‌ای تماشاگر‌نما و همین طور بازیکنان از سوی دستگاه‌های مسئول، رصد و پیگیری و ریشه‌یابی می‌شود؛ قاطبه تماشاگران غیر از معدودی تماشاگرنما انصافاً بدون توجه به حواشی، رفتار مناسب و قابل تحسین داشتند و نظم و انضباط در محل ورزشگاه رعایت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز بیان کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضائی است و با اخلال کنندگان نظم و امنیت اجتماعی و عمومی با قاطعیّت و جدّیت و رعایت مقررات قانونی برخورد شده و در این خصوص اغماضی صورت نخواهد گرفت.

دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر که پنجشنبه عصر در یادگار امام تبریز برگزار شد، به دلیل پرتاب سنگ از سوی برخی تماشاگرنما‌ها به داخل زمین از سوی داور بازی ناتمام باقی ماند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما