اجتماعی » اخبار منطقه ارسباران
کد خبر : 61320
یکشنبه - 1 خرداد 1401 - 17:07
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ شرقی خبر داد:

کشف احتکار ۲۰ میلیارد ریالی کالاهای اساسی از واحد مسکونی در ورزقان

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف کالای احتکارشده و توزیع خارج از شبکه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ورزقان خبر داد.

کشف احتکار ۲۰ میلیارد ریالی کالاهای اساسی از واحد مسکونی در ورزقان

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ورزقان از احتکار کالاهای ضروری در یک واحد مسکونی در سطح شهر ورزقان مطلع شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل شناسایی شده ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی، یک‌هزار و ۲۰۰ بسته پوشک نوزادی،۲۶۴ بسته پودر لباسشویی،۲۱۰بسته چای، ۱۷۵۰ بسته سویا و مقادیری لوازم بهداشتی و دستمال کاغذی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاها برابر اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و محل مورد نظر برابر دستور قضایی پلمب شد.

عبدی بر عزم پلیس در مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای ضروری و اساسی تاکید و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق و یا احتکار کالا و یا توزیع خارج از شبکه با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.

منبع: فارس