به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، تراب محمدی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: جمعی از معاونان رئیس‌جمهوری و وزرا به عنوان نمایندگان ویژه دکتر رییسی مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان را بررسی و راهکارهای رفع آنها را به هیأت دولت گزارش خواهند داد.
وی ادامه داد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ورزقان و وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان شبستر و مرند حضور می یابند.
محمدی گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری میهمان مردم شهرستان های بناب و ملکان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز میهمان مردم شهرستان های مراغه و عجب شیر هستند.
وی اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان نیز به شهرستان های اهر و هریس و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به شهرستان های چاراویماق و هشترود سفر می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهرستان های آذرشهر و اسکو و وزیر نیرو نیز از شهرستان میانه بازدید می کنند.
وی ادامه داد: معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران میهمان مردم شهرستان های بستان آباد و سراب و معاون رییس جمهور در امور مجلس نیز میهمان مردم شهرستان های هوراند و کلیبر هستند.
محمدی افزود: مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در شهرستان های جلفا و خدا آفرین، وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت نیز در سطح استان حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان ویژه رییس جمهوری پس از سرکشی و بازدید از شهرستان های استان آذربایجان شرقی در نشست شورای اداری جهت بررسی مسایل و مشکلات و تصویب مصوبات سفر که با حضور رییس جمهور برگزار می شود، شرکت می کنند.
آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» فردا پنجشنبه ۱۲ خرداد همراه با جمعی از اعضای هیأت دولت به استان آذربایجان‌شرقی سفر می کند و در این سفر قرار است در خصوص تکمیل یا اتمام طرح‌هایی که ۱۰ تا ۱۵ سال متوقف شده‌اند، تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایرنا