اخبار شهرستان » اخبار منطقه ارسباران » سلامت
کد خبر : 6195
شنبه - 3 تیر 1396 - 12:30

یک ماه گذشته ۲۷ بیمار در بیمارستان ورزقان بستری شده است

فرماندار ورزقان گفت: راه اندازی بخش‌های بستری بیمارستان ورزقان موجب شده خدمات دولت محترم تدبیر و امید در بخش درمان در شهرستان ملموس‌تر گردد.

یک ماه گذشته ۲۷ بیمار در بیمارستان ورزقان بستری شده است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسن یحیوی در جلسه بررسی مسائل بیمارستان علامه جعفری ورزقان تاکید کرد: در شروع هر کاری مشکلاتی وجود دارد که با تلاش و حرکت روبه جلو کاهش و از بین می‌روند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین شبکه بهداشت، بیمارستان و پزشکان متخصص برای راه اندازی بخش‌های بستری بیمارستان علامه جعفری بسیار تلاش کرده‌اند، گفت: قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: در ارتباط با کمبود نیروی انسانی و برخی مشکلات بیمارستان، جلساتی که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی داشته‌ایم که قول مساعد برای رفع مشکلات را داده اند و لی موانعی وجود دارد که مسئولین دانشگاه نیز نتوانسه این مشکلات را رفع نمایند.

وی گفت: پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات بیمارستان علامه جعفری ورزقان انجام خواهیم داد.

موسوی معاون فرماندار ورزقان نیز در این جلسه گفت: برای راه اندازی کامل بیمارستان ورزقان باید از شهرستان های همجوار مشکل نبود نیروی انسانی لازم را به صورت موقت تامین نمایم.

مهرداد رباطی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در جلسه گفت: در ارتباط با بخش‌های داخلی و کودکان مشکلی برای بستری بیماران نداریم و با تامین تکنسین اتاق عمل نیز عمل‌های جراحی در بیمارستان انجام و بیمارستان به صورت کامل بیمارستان را راه اندازی خواهد شد.

رضایی رئیس بیمارستان علامه جعفری ورزقان نیز گفت: به صورت شبانه روز در تلاش هستیم تا بیمارستان راه اندازی شود.