به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسن یحیوی در جلسه بررسی مسائل بیمارستان علامه جعفری ورزقان تاکید کرد: در شروع هر کاری مشکلاتی وجود دارد که با تلاش و حرکت روبه جلو کاهش و از بین می‌روند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین شبکه بهداشت، بیمارستان و پزشکان متخصص برای راه اندازی بخش‌های بستری بیمارستان علامه جعفری بسیار تلاش کرده‌اند، گفت: قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: در ارتباط با کمبود نیروی انسانی و برخی مشکلات بیمارستان، جلساتی که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی داشته‌ایم که قول مساعد برای رفع مشکلات را داده اند و لی موانعی وجود دارد که مسئولین دانشگاه نیز نتوانسه این مشکلات را رفع نمایند.

وی گفت: پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات بیمارستان علامه جعفری ورزقان انجام خواهیم داد.

موسوی معاون فرماندار ورزقان نیز در این جلسه گفت: برای راه اندازی کامل بیمارستان ورزقان باید از شهرستان های همجوار مشکل نبود نیروی انسانی لازم را به صورت موقت تامین نمایم.

مهرداد رباطی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در جلسه گفت: در ارتباط با بخش‌های داخلی و کودکان مشکلی برای بستری بیماران نداریم و با تامین تکنسین اتاق عمل نیز عمل‌های جراحی در بیمارستان انجام و بیمارستان به صورت کامل بیمارستان را راه اندازی خواهد شد.

رضایی رئیس بیمارستان علامه جعفری ورزقان نیز گفت: به صورت شبانه روز در تلاش هستیم تا بیمارستان راه اندازی شود.