به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عابدین خرم در دیدار با معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور ضمن اشاره به تمجید رهبر انقلاب از اقدامات دیوان محاسبات گفت: این تمجید نشانه عملکرد درست و به جای مدیریت دکتر بذرپاش در دیوان محاسبات بوده و خدا قوت عرض می‌کنم؛ حاکم شدن نگاه درست در سیستم‌ها نتایج مطلوبی در پی دارد.
وی با بیان اینکه متأسفانه برخی نظارت را تشریفاتی می‌دانند اظهار کرد: نظارت مهمترین بخش در اجرای کارهاست و اگر نظارت به صورت درست در فرآیند اجرا و پس از آن صورت گیرد کارها در روند درست خود پیش خواهد رفت و اگر تخلفی صورت بگیرد و یا گلوگاه و بستری برای فساد شکل یابد ابزار نظارت در برخورد و پاکسازی این موارد به کمک اجرا می‌آید.
استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان ساخت: در دوره جدید دیوان محاسبات یک تغییر ماهوی ایجاد شده و از زمان انتخاب آقای کردلو به عنوان رئیس اداره کل دیوان محاسبات همکاری خوبی با معاونین استانداری و دیوان محاسبات وجود دارد؛ ما ابزار بازرسی و نظارت را یار دیرین خود میدانیم.
وی افزود: نظارتها باید به موقع صورت بگیرد و اگر در زمان خود صورت نگیرد اثر خود را از دست می‌دهد البته با تغییر ایجاد شده در دیوان، دیوان از این نقیصه مبراست.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان به همکاری‌های خوب میان دیوان محاسبات استان و دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: دیوان محاسبات گزارشهای خوبی در مسائل مختلف استان من جمله مس سونگون آماده کرد.

منبع: مهر