به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی سلیمی در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از راه‌اندازی آزمایشگاه گوهرشناسی و کارگاه‌های ویژه برای تبدیل ایده به ثروت در این دانشگاه خبر داد و گفت: در راستای افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای، آزمایشگاه گوهرشناسی علاوه بر ارائه خدمات به دانشجویان، مخترعین و مبتکرین، فرصت مناسبی را برای استفاده علاقه‌مندان از این مجموعه با برگزاری دوره‌های تخصصی تحقیقاتی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی خارج از دانشگاه فراهم می‌کند.

وی از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را تمهید مقدمات برای ایجاد سرای نوآوری در راستای تبدیل ایده‌های مختلف و مبتکران به تولید و ثروت و مرکز تحقیقات معدن عنوان و از توسعه همکاری پژوهشی و تحقیقاتی بین استادان رشته‌های مرتبط و معادن منطقه با این دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، اخذ مجوز سه رشته جدید علوم پزشکی شامل سم‌شناسی، شیمی دارویی و میکروبیولوژی را از دیگر دستاوردهای این دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تداوم این پیگیری‌ها شاهد افزایش رشته‌های جدید در این حوزه باشیم.

سلیمی، اخذ مجوز آموزشکده مهارت و مدرسه سما را از دیگر فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی خود در مقطع دوره اول متوسطه و کاردانی عنوان کرد.

وی، حضور پرشور در نمایشگاه عصر امید با حضور استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با بیش از ۲۰ ایده، واحد فناور و زیرساخت را از دیگر دستاوردهای این دانشگاه در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ضرورت همکاری و همراهی استادان و کارکنان برای پیشرفت، توسعه دانشگاه و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.