اخبار شهرستان » اخبار ویژه » علمی
کد خبر : 62172
دوشنبه - 23 خرداد 1401 - 17:33
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

آزمایشگاه گوهرشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی اهر راه‌اندازی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از راه‌اندازی آزمایشگاه گوهرشناسی و کارگاه‌های ویژه برای تبدیل ایده به ثروت در این دانشگاه خبر داد.

آزمایشگاه گوهرشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی اهر راه‌اندازی شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی سلیمی در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از راه‌اندازی آزمایشگاه گوهرشناسی و کارگاه‌های ویژه برای تبدیل ایده به ثروت در این دانشگاه خبر داد و گفت: در راستای افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای، آزمایشگاه گوهرشناسی علاوه بر ارائه خدمات به دانشجویان، مخترعین و مبتکرین، فرصت مناسبی را برای استفاده علاقه‌مندان از این مجموعه با برگزاری دوره‌های تخصصی تحقیقاتی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی خارج از دانشگاه فراهم می‌کند.

وی از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را تمهید مقدمات برای ایجاد سرای نوآوری در راستای تبدیل ایده‌های مختلف و مبتکران به تولید و ثروت و مرکز تحقیقات معدن عنوان و از توسعه همکاری پژوهشی و تحقیقاتی بین استادان رشته‌های مرتبط و معادن منطقه با این دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، اخذ مجوز سه رشته جدید علوم پزشکی شامل سم‌شناسی، شیمی دارویی و میکروبیولوژی را از دیگر دستاوردهای این دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تداوم این پیگیری‌ها شاهد افزایش رشته‌های جدید در این حوزه باشیم.

سلیمی، اخذ مجوز آموزشکده مهارت و مدرسه سما را از دیگر فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی خود در مقطع دوره اول متوسطه و کاردانی عنوان کرد.

وی، حضور پرشور در نمایشگاه عصر امید با حضور استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با بیش از ۲۰ ایده، واحد فناور و زیرساخت را از دیگر دستاوردهای این دانشگاه در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ضرورت همکاری و همراهی استادان و کارکنان برای پیشرفت، توسعه دانشگاه و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.