به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حبیب ستوده‌نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: میزبانی از رقابت‌های دوچرخه‌سواری باعث خرسندی جامعه ورزش استان است و تلاش می کنیم این دور را بهتر از ادوار قبلی برگزار کنیم.

وی عنوان داشت: خوشبختانه توانستیم با اقدامات لازم شرایط را برای برگزاری این تور قدیمی در سال جاری مهیا کنیم و استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان مجلس نیز حمایت‌های ویژه‌ای برای برگزاری این تور انجام دادند که جای تشکر دارد.

ستوده نژاد ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران مبنی بر زمان دقیق برگزاری تور در تقویم اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، تور از هفتم الی یازدهم مهرماه سال جاری در ۵ مرحله برگزار می‌شود.

مدیر سی‌ و پنجمین دوره تور ایران – آذربایجان مطرح کرد: مسیر مراحل تور تا این لحظه مشخص نشده است که البته در این خصوص مشکل خاصی نیز وجود ندارد و به زودی با همکاری عوامل اجرایی کمیته‌های تور و دیگر عوامل برگزاری، دیگر مسائل تور به صورت دقیق مشخص می‌شود.

ستوده‌نژاد در ارتباط با برگزاری دیگر تورهای دوچرخه‌سواری به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: تبریز و آذربایجان‌شرقی از سال‌های دور در بحث برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری و معرفی رکابزنان قدرتمند، زبانزد خاص و عام بوده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این خواهد بود سایر رقابت‌های دوچرخه‌سواری را نیز میزبانی کنیم که البته بیست‌ و دومین تور یک روزه کندوان را نیز شهریور ماه سال جاری برگزار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: از برگزاری مسابقات مختلف دوچرخه‌سواری استقبال می‌کنیم و مطمئنا میزبان خوبی برای تمامی رویدادهای این رشته جذاب خواهیم بود.

منبع: ایرنا