به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم زاده یخفروزان در جمع اهالی مناطق چلب وردی و احمدآباد شهرستان اهر؛ خدمت به مردم را توفیقی الهی عنوان کرد و گفت: همه مسئولان باید در خدمتگزاری به مردم به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی حرکت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: نشست مردم و مسئولان حرکت خوبی است تا رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیرند و در جهت رفع آن‌ها گام بردارند.

وی اظهار کرد: اهالی مناطق حاشیه‌نشین با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و غالباً حاشیه شهرها دارای امکانات رفاهی و زیستی حداقلی نیز نمی‌باشد که حل این مسائل نیازمند برنامه‌ریزی و همدلی و همراهی همه مسئولان است.

محرم زاده از قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان خبر داد و گفت: طی هفته‌های آتی با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور از محلات و مناطق حاشیه‌نشین اهر به‌صورت میدانی بازدید و اعتبارات لازم در جهت بهبود وضعیت محلات و حل برخی از مسائل اهالی مناطق حاشیه‌نشین اخذ خواهد شد.