اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 62472
سه شنبه - 31 خرداد 1401 - 13:05
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خبر داد:

اجرای طرح ‌های بازآفرینی در مناطق حاشیه ‌نشین شهرستان اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در مناطق حاشیه‌نشین این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ‌های بازآفرینی در مناطق حاشیه ‌نشین شهرستان اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم زاده یخفروزان در جمع اهالی مناطق چلب وردی و احمدآباد شهرستان اهر؛ خدمت به مردم را توفیقی الهی عنوان کرد و گفت: همه مسئولان باید در خدمتگزاری به مردم به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی حرکت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: نشست مردم و مسئولان حرکت خوبی است تا رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیرند و در جهت رفع آن‌ها گام بردارند.

وی اظهار کرد: اهالی مناطق حاشیه‌نشین با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و غالباً حاشیه شهرها دارای امکانات رفاهی و زیستی حداقلی نیز نمی‌باشد که حل این مسائل نیازمند برنامه‌ریزی و همدلی و همراهی همه مسئولان است.

محرم زاده از قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان خبر داد و گفت: طی هفته‌های آتی با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور از محلات و مناطق حاشیه‌نشین اهر به‌صورت میدانی بازدید و اعتبارات لازم در جهت بهبود وضعیت محلات و حل برخی از مسائل اهالی مناطق حاشیه‌نشین اخذ خواهد شد.