به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت اله حاجی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر خواستار رفع موانع سرمایه گذاری و فراهم کردن زمینه در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار در کشور از سوی دولت و به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

وی گفت: اگر مشکل اقتصادی و به خصوص بیکاری در جامعه حل نشود، در سایر بخش ها نیز توسعه به وجود نخواهد آمد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه شهرستان اهر نیز در زمینه راهپیمایی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) قدم‌ هایی برداشته است گفت: شهرستان اهر نیز موکبی به نام موکب اربعین شهرستان اهر راه‌اندازی کرده و با کمک و همکاری همگانی آن در مسیر زائران اربعین برپا خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه روز ۸ آبان ماه به عنوان روز پدافند غیرعامل انتخاب‌شده است، گفت: در کنار مسائل نظامی باید در مسائل زیربنایی نیز به صورت هم‌ زمان به‌ پیش برویم و نگذاریم دشمن بتواند رخنه‌ای در آن انجام دهد و آسیبی به ما بزند.

در این جلسه معاون مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه در راستای پدافند غیرعامل دوره های آموزشی در سطح عمومی انجام شده است گفت: یکی از پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی برگزاری دوره های تخصصی پدافند غیرعامل است.

بامدادی، همچنین از تشکیل قرارگاه سایبری در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: امروز بیشتر کارها از طریق اینترنت و رایانه انجام می شود که باید برای جلوگیری از خطرات آن برنامه ریزی های اصولی انجام شود.shoraye-edari-950808-00021

وی، با بیان اینکه باید برای آمادگی پدافندغیر عامل به صورت علمی اقدام شود، از امضای تفاهم نامه بین پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با دانشگاه های تبریز، آزاداسلامی، صنعتی سهند تبریز و شهید مدنی آذربایجان خبر داد.

گفتنی است در این جلسه ابراهیمی به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر معرفی شد و از خدمات فیاض علیزاده رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر قدردانی شد.