به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رضا علیزاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، گفت: یکی از مشکلات کشور بیکاری جوانان تحصیل کرده است که چشم انتظار اقدام مسئولان در جهت فراهم کردن زمینه اشتغال هستند.

وی، افزود: در شهرستان اهر نیز یکی از خواسته های مردم، ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار منطقه است که در جهت ایجاد اشتغال باید از پتانسیل های شهرستان اهر در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری و معادن با حمایت از سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال حداکثر استفاده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، همچنین با بیان اینکه صنعت خودروی کشور باید اصلاح شود گفت: متأسفانه بیشتر حوادث مربوط به خودروست و اگر به جای توجه به تولید خودرو، در فرش بافی و کشاورزی سرمایه گذاری می شد کشور تبدیل به یکی از قطب های کشاورزی و فرش بافی می شد.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی از مطالبات چندین ساله مقام معظم رهبری است، دولت و به خصوص مجلس شورای در جهت تحقق این امر و رفع موانع قانونی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

علیزاده، همچنین خواستار برنامه ریزی های مناسب و اصولی در برنامه ششم توسعه بدون اغراض شخصی و جناحی برای رفع مشکلات کشور از جمله اقتصادی و بیکاری شد.

منبع: مهر