اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 64424
چهارشنبه - 19 مرداد 1401 - 19:19
رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی:

پروژه ناقص یا تکراری در آذربایجان شرقی افتتاح نخواهد شد

رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی اعلام کرد: امسال در هفته دولت هیچ پروژه ناقص یا تکراری در استان افتتاح نمی شود.

پروژه ناقص یا تکراری در آذربایجان شرقی افتتاح نخواهد شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، تراب محمدی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دولت سیزدهم دولت اخلاق مدار است و در تمام زمینه ها این اصل را رعایت می کند، بر این اساس در افتتاح طرح ها نیز این اصل مورد تاکید است.
وی ادامه داد: اخلاق مداری رکن دولت آقای رئیسی است با این وجود برخی به فکر تخریب دولت هستند و برخی مین گذاری هایی که از قبل انجام شده را مانع حرکت دولت قرار می دهند.
وی افزود: با یکساله شدن دولت، مخالفان، معاندان و منافقان در برخی مواقع و موضوعات دولت را آماج حملات خود قرار می‌دهند، بر این اساس ضرورت دارد گفتمان دولت مردمی ایران قوی تبیین و دستاوردها و رویکردهای دولت سیزدهم در یک سال گذشته تشریح و بیان شود.
محمدی خاطرنشان کرد: رسانه ها، روابط عمومی ها و مدیران ادارات همه باید نسبت به اطلاع رسانی خدمات دولت در یک سال گذشته و همچنین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی توجه ویژه ای داشته باشند و این اقدامات را تبیین کنند.
وی با اشاره به عملکرد بخش های آب و برق در آذربایجان شرقی به عنوان نمونه ای از ارائه خدمت به مردم و جامعه، گفت: با تمهیدات و اقدامات خوبی که در یک سال گذشته توسط بخش های آب و برق آذربایجان شرقی انجام شده قطعی برق و آب نداشتیم و در مدت باقی مانده از زمان اوج مصرف آب و برق فصل گرما در استان نیز قطعی آب و برق نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: این اقدامات برای رفاه مردم و انجام مطالبات آنان انجام شده است، چون دولت به مطالبات مردم به هیچ وجه بی تفاوت نیست.
وی یادآور شد: توجه به نقاط محروم، شفافیت و دیپلماسی اقتصادی تکمیل زیرساخت ها و پروژه های نیمه تمام از دیگر اولویت‌های اصلی و عمرانی دولت در آذربایجان شرقی است.
رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی همچنین با تشکر از همراهی و همدلی همیشگی رسانه های آذربایجان شرقی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در قله رصد و مقابله با جنگ نرم و شیطنت‌های فرهنگی و رسانه‌ای مخالفان و معاندان انقلاب قرار دارند و تاکنون توانستند با هوشیاری به خوبی رسالت خود را ایفا کنند.
محمدی با اشاره به اینکه ما همواره به دنبال بهبود معیشت جامعه به خصوص خبرنگاران هستیم، گفت: به زودی صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در آذربایجان شرقی راه اندازی می شود.
دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: تعامل و همکاری رسانه ها در جهت نشاط بخشی و امید بخشی به جامعه همواره قابل توجه است.
سیدقاسم ناظمی اظهار کرد: حرفه ای گری و زمان شناسی رسانه های استان الگویی برای رسانه های سایر استان هاست.

منبع: ایرنا