به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی ضیایی ظهر یکشنبه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خداآفرین که با محوریت سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع برگزار شد، شورای فرهنگ عمومی را از جمله جلسات مهم برای تصمیم‌گیری‌های مؤثر و بیان مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب عنوان کرد و خواستار حضور منظم و فعال اعضای این شورا در جلسات شد.
وی در ادامه فرهنگ را زیربنای اداری و اعتقادی یک جامعه نام برد که باید در این زمینه از افراط و تفریط برای پیشگیری از آسیب به فرهنگ پرهیز شود.
امام جمعه خداآفرین با تاکید بر حفظ اتحاد و وحدت در شهرستان گفت: مسئولان باید با توجه به مشکلات مراجعین و برخورد مناسب در راستای حفظ شأن و جایگاه مدیران و مسئولان در تکریم ارباب رجوع کوشا باشند.
وی با تمجید از تلاش‌های دولت سیزدهم گفت دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور با وجود فشارهای اقتصادی با اقدامات و حضور در بین مردم موجب ایجاد امید و انگیزه در جامعه می‌شود.
در خصوص تکریم ارباب رجوع برخی بداخلاقی‌ها وجود دارد
فرماندار خداآفرین نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از اهداف و وظایف شورای فرهنگ عمومی رصد و رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار است این شورا را از جلسات مهم و تأثیرگذار نام برد که مشکلات فرهنگی را بررسی می‌کند.
علی‌اکبر نکونام گفت: خداآفرین از لحاظ سلامت اداری یکی از سالم‌ترین شهرستان‌های استان است اما در خصوص تکریم ارباب رجوع برخی بداخلاقی‌ها وجود دارد که با ارائه راهکار مناسب نسبت به رفع این مشکل نیز باید اقدام شود تا به شاخص‌های مطلوب دراین خصوص دست یابیم.
وی در ادامه با اشاره به خلأ آموزش و آگاهی کارکنان و مسئولان نسبت به جایگاه و تکریم ارباب رجوع گفت نحوه برخورد و پاسخگویی نامناسب به مراجعین به‌ویژه در استعلامات ادارات خدمات رسان موجب نارضایتی مردم می‌شود که امیدواریم مسئولان با اشراف به وظایف خود نسبت به تکریم ارباب رجوع با جدیت تلاش کنند.
وی در پایان خواستار تشکیل جلسه شورای اداری با موضوع سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع شد.

منبع: مهر