به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بهبود سعادتی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این باشگاه از سال گذشته جواز تأسیس دریافت کرده است، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر فوتبال آموز جذب کرده و آموزش و سازمان‌دهی کرده‌ایم و در حال حاضر دو نفر از فوتبال آموزان زیر ۱۳ سال پاس اهر به‌عنوان بازیکنان تیم منتخب آذربایجان شرقی انتخاب‌شده‌اند.

وی ادامه داد: با آغاز فصل تابستان و تا به امروز نزدیک به ۱۳۰ نفر فوتبال آموز در باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده پاس اهر ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین برای آموزش به فوتبال آموزان از مربیانی استفاده می‌کنیم که علاوه برداشتن کارت مربی‌گری بلکه در سطح استان حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده (پاس) اهر بابیان این‌که اعتماد خانواده‌ها نسبت به ثبت‌نام در این باشگاه مایه افتخار است، افزود: با توجه به اینکه باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده تمامی امکانات مورد نیاز را دارا است امیدواریم بتوانیم تعداد فوتبال آموزان را سال به سال افزایش دهیم.

سعادتی اضافه کرد: بر اساس استعداد سنجی‌هایی که در بین فوتبال آموزان صورت گرفته امید داریم که امسال حداقل بتوانیم پنج نفر راهی تیم منتخب استانی کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی فوتبال، گفت: روزهای دوشنبه از ساعت ۶ الی ۸ عصر و روزهای چهارشنبه از ساعت ۵ الی ۷ عصر برگزار می‌شود، به‌طور معمول هر هفته دو جلسه کلاس آموزشی داریم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده (پاس) اهر تصریح کرد: این باشگاه طبق تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد و بهزیستی دارد حتی ریالی از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش این نهادهای حمایتی دریافت نمی‌کند و غیرازاین اگر افرادی که بی‌بضاعت باشند علاوه بر رایگان بودن کلاس‌ها بلکه برای معرفی به تیم‌های استانی حمایت می‌کنیم، هدف از برگزاری کلاس‌ها پر کردن اوقات فراغت فرزندانمان است.