به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت اله عبدالهی در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از خواسته های اساسی مردم شهرستان های اهر و هریس، تکمیل هر چه سریعتر پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز می باشد که تکمیل آن از همه جهت به رشد و پیشرفت این دو شهرستان و حتی استان های همجوار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

وی با اعلام اینکه جاده اهر – هریس – تبریز جزو حادثه خیز ترین جاده های کشور می باشد و سالانه چندین نفر از هم وطنان و همشهریان ما به راحتی در این جاده جان خود را از دست می دهند، افزود: در این مدت کمتر از ۳ ماه که به عنوان نماینده مجلس در خدمت مردم شهرستان های اهر و هریس هستم، دیدارهایی با وزیر راه و شهرسازی و چند تن از مسئولین کشوری و استانی مربوطه در خصوص تکمیل این جاده داشته ام تا اعتبارات کافی و اساسی برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شود.

مهندس عبدالهی گفت:طبق آخرین قول هایی که از مسئولان مربوطه دریافت کرده ایم، ۳۵ کیلومتر از پروژه بزرگراه اهر – تبریز تا پایان امسال آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

نماینده اهر و هریس یادآور شد: اگر ادامه پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز به سمت مغان، بیلسوار و کشور آذربایجان کشیده شود، در اقتصاد این منطقه و استان آذربایجان شرقی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان ایجاد راه آهن در این منطقه را از نیاز های مهم مردم عنوان کرد و گفت: در مراحل ابتدایی برای برنامه ریزی پروژه ساخت راه آهن در منطقه ارسباران هستیم که در صورت اجرا میتواند در اقتصاد و گردشگری منطقه نقش بسزایی داشته باشد.