به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان اهر با تاکید بر این‌که نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه اخیر و ناآرامی‌ها غیرقابل انکار است، اظهار داشت: در فتنه و اغتشاشات اخیر عمدتاً زنان و جوانان را بهانه کرده‌اند، از این‌رو باید به بانوان و جوانان توجه ویژه‌ای کنیم تا دشمن نتواند بهانه‌ای داشته باشد.

امام جمعه اهر افزود: در شرایطی قرار داریم که دشمنان جامعه ما را رصد می‌کنند و از هر فرصتی برای اجرای پروژه‌ها از جمله کشته‌سازی استفاده می‌کنند تا مردم را تحریک کنند، لذا از نیروهای انتظامی، امنیتی و سپاه انتظار داریم هوشیاری خود را حفظ و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند تا امنیت خدشه‌دار نشود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است و کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل سعی دارند تا حاکمیت جمهوری اسلامی را از بین ببرند و ایران یکپارچه را تجزیه کنند، در همین حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز خواستند علیه جمهوری اسلامی متوجه کنند ولی داعش با صدور بیانیه بر عهده گرفت و در این مورد نیز تیر دشمنان به سنگ خورد.

حاجی‌زاده با اشاره به این‌که راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه در مقابل فتنه اخیر، نمایش اقتدار ملت ایران خواهد بود، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه شهرستان اهر هم‌زمان با سراسر کشور بایستی دشمن‌شکن باشد. چراکه تبلیغات و فضاسازی رسانه‌ای دشمنان به گونه‌ای است سعی دارند تا با فریب مانع حضور مردم در راهپیمایی شوند.