به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای اروپایی، فتنه اخیر را از طریق اتاق فکر خودشان هدایت کردند و هدف‌شان براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، اما ایادی آن‌ها در حین خرابکاری و ایجاد ناامنی فکر نمی‌کردند در دام نیروهای امنیتی گرفتار شوند.

امام جمعه‌ اهر با اشاره به نقش مهم مردم در صحنه مقابله با ایادی آمریکا و اسرائیل گفت: مردم ما با زمان‌شناسی و حضور به موقع، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، در این میان مدیران دولتی و نهادهای حاکمیتی بایستی به مطالبات به حق مردم پاسخ مثبت بدهند و سعی کنند تا پاسخگو و خدمت‌گزار این مردم باشند.

حاجی‌زاده بر لزوم پاسخگویی مدیران در مواجهه با مطالبات مردم و تکریم ارباب‌رجوع در دستگاه‌های دولتی تأکید کرد و یادآور شد: اگر مطالبات مردم شنیده نشود و یا نسبت به حل مشکلات بی‌توجهی صورت گیرد قطعاً دشمنان سعی می‌کنند تا از شرایط معترضان و مردمی که حرف و مطالبات‌شان شنیده نشده، سوءاستفاده کنند.

وی با بیان این‌که مدیران، معلمان و اقشار تأثیرگذار واقعیت‌های جامعه را برای جوانان تبیین کنند، گفت: اگر واقعیت‌ها برای جوانان تبیین نشود، دشمن در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی همانند وقایع اخیر اقدام به وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها می‌کند. امروز جهاد تبیین بیش از هر چیزی اهمیت دارد.