اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 67682
دوشنبه - 9 آبان 1401 - 18:48
امام جمعه‌ اهر خطاب به مدیران ادارات:

در برابر مطالبات به حق مردم پاسخگو باشید

امام جمعه‌ اهر گفت: مدیران باید در برابر مطالبات به حق مردم پاسخگو باشند.

در برابر مطالبات به حق مردم پاسخگو باشید

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای اروپایی، فتنه اخیر را از طریق اتاق فکر خودشان هدایت کردند و هدف‌شان براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، اما ایادی آن‌ها در حین خرابکاری و ایجاد ناامنی فکر نمی‌کردند در دام نیروهای امنیتی گرفتار شوند.

امام جمعه‌ اهر با اشاره به نقش مهم مردم در صحنه مقابله با ایادی آمریکا و اسرائیل گفت: مردم ما با زمان‌شناسی و حضور به موقع، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، در این میان مدیران دولتی و نهادهای حاکمیتی بایستی به مطالبات به حق مردم پاسخ مثبت بدهند و سعی کنند تا پاسخگو و خدمت‌گزار این مردم باشند.

حاجی‌زاده بر لزوم پاسخگویی مدیران در مواجهه با مطالبات مردم و تکریم ارباب‌رجوع در دستگاه‌های دولتی تأکید کرد و یادآور شد: اگر مطالبات مردم شنیده نشود و یا نسبت به حل مشکلات بی‌توجهی صورت گیرد قطعاً دشمنان سعی می‌کنند تا از شرایط معترضان و مردمی که حرف و مطالبات‌شان شنیده نشده، سوءاستفاده کنند.

وی با بیان این‌که مدیران، معلمان و اقشار تأثیرگذار واقعیت‌های جامعه را برای جوانان تبیین کنند، گفت: اگر واقعیت‌ها برای جوانان تبیین نشود، دشمن در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی همانند وقایع اخیر اقدام به وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها می‌کند. امروز جهاد تبیین بیش از هر چیزی اهمیت دارد.