به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آئین آغاز اردوی جهادی پزشکی شهدای ارسباران در شهرستان اهر با اشاره به این‌که شهرستان اهر و منطقه ارسباران حقیقتاً محروم هستند، اظهار داشت: اگر بخواهیم محرومیت‌زدایی کنیم یا در انجام امورات محوله موفق عمل کنیم بایستی روحیه جهادی و مدیریت جهادی داشته باشیم.

امام جمعه اهر افزود: در برقراری عدالت و توجه به مطالبات مردم هرچند اقدامات خوبی صورت گرفته، اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هنوز با شرایط ایده‌آل و عدالت اجتماعی فاصله زیادی داریم. اگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی مدیریت جهادی داشته باشند عدالت اجتماعی تحقق می‌یابد. اما اگر دچار روزمرگی شویم امورات به خوبی پیش نمی‌رود.

وی با انتقاد از عدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: متأسفانه علی‌رغم تأکید مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین در سیستم آموزشی اجرایی نمی‌شود. نتیجه کم‌کاری در مراکز آموزشی را در جریانات اخیر را می‌بینیم، این در حالی است که هنوز نتوانسته‌ایم با نوجوانان دهه هشتادی و نودی ارتباط برقرار کنیم اما در مقابل؛ دشمنان با تمام قوا سعی در تحریک نوجوانان دارند.

حاجی‌زاده بابیان این‌که در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر، عناصر خارجی با همکاری عوامل داخلی هر آن‌چه داشتند علیه نظام جمهوری اسلامی هجمه وارد کردند، گفت: مدیریت جهادی و حرکت بسیجی‌وار در حل بحران‌ها و مشکلات جامعه تأثیرگذار است. اگر امورات به‌صورت جهادی مدیریت می‌شد شاید اکنون شاید اتفاقات اخیر نبودیم.

امام جمعه اهر با قدردانی از کادر درمان گروه جهادی ثارالله خاطرنشان کرد: افزایش هزینه‌های دارو و درمان موجب شده تا قشر آسیب‌پذیر از عهده‌ی تأمین هزینه‌ها برنیاید، از این‌رو درمان و داروی رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط گروه جهادی پزشکی شرکت مس و پزشکان شهرستان اهر اقدامی خداپسندانه است.